Zorganizowanie eventu biznesowego w podniebnej atmosferze również może okazać się doskonałym pomysłem. Takie spotkanie na pewno wzmocni prestiż wydarzenia oraz marki organizatora. Już za kilka miesięcy na mapie śląska pojawi się miejsce, które będzie mogło urzeczywistnić te pomysły.
Izera Sp. z o.o. oraz Tauria Sp. z o.o. - podmioty należące do grupy kapitałowej Rotaria, która zajmuje się inwestowaniem oraz zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi na Górnym Śląsku oraz w innych wielkich miastach w Polsce podpisała umowę z największą na świecie firmą hotelarską Marriott International.
W połowie 2017 roku w jednym z najwyższych i najbardziej prestiżowych budynków w Katowicach - wieżowcu Altus, otworzy się nowy, światowej klasy hotel: Courtyard by Marriott.
Hotel wraz z biurami zajmował będzie 12 pięter budynku. Dla gości dostępnych będzie 150 ekskluzywnych pokoi, klub fitness, siłownia oraz najwyższej klasy korty do squasha. Ponadto, ostatnie piętro oferować będzie piękną, przeszkoloną przestrzeń eventową - bar oraz restaurację. Dzięki temu, goście hotelu podczas spotkania biznesowego lub popołudniowej herbaty, będą mogli podziwiać unikalny krajobraz jednego z głównych miasta aglomeracji śląskiej.
Event 360 będzie aktywnie uczestniczył w wydarzeniach organizowanych w nowym, luksusowym obiekcie.