FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego korzystać z agencji eventowej

Stojąc przed ogranizacją eventu zastanawiamy się od czego powinniśmy rozpocząć pracę. Od wynajęcia sali, zorganizowania firmy cateringowej, a może od stworzenia listy atrakcji, które umilą gościom wieczór? 

Każdy jest fachowcem w danej dziedzinie. Agencje eventowe tworzą ludzie, dla których organizacja przedsięwzięć takich jak: bankiety, gale, imprezy integracyjne czy innego rodzaju eventy, jest codziennością. Dzięki zdobytemu doświadczeniu mogą oni doradzić i pomóc w przygotowaniu wydarzenia na najwyższym poziomie, nie przekraczając założonego budżetu oraz dopasując atrakcje, miejsce oraz sprzęt do rodzaju eventu. 

Jak mogę zorganizować imprezę firmową ?

Dzięki zdobytemu doświadczeniu pomożemy Ci w organizacji imprezy firmowej. Nie musisz się znać na wszystkim. Od organizacji eventu są specjaliści w tym zakresie - czyli ludzie tworzący Event360. Ważne jest, byś skontaktował się z nami telefoniczne lub wypisał brief (numer telefonu oraz formularz znajdziesz w zakładce: kontakt)

W następnych krokach będziesz miał już pomocnika (nas), który doradzi, podpowie oraz pomoże w organizacji eventu, tak by spełniał on oczekiwania pracowników i zarządu firmy. 

Co to jest Team Building ?

Team Building to różnego rodzaju formy integracji grupy (pracowników firmy, kontrahentów, klientów itp.). Zajęcia mają na celu poznanie mocny i słabych stron członków zespołu, wyznaczenie roli jaką pełnią, pokazanie w czym najlepiej się sprawdzają. Powinny rozwiązywać konflikty oraz budować pozytywną atmosferę. Działania team buildingowe wzmacniają zaufanie, zrozumienie oraz chęć dalszego wspólnego działania.

Dlaczego powinno się określić budżet

Dokładnie tak jak w prowadzeniu gospodarstwa domowego, tak i przy organizacji eventu, budżet stanowi niezwykle istotną rolę. Znając kwotę, która przeznaczona jest na przeprowadzenie eventu dopasujemy miejsce, catering, oświetlenie oraz atrakcje tak, by wydarzenie mieściło się w ustalonym budżecie, a jednocześnie spełniało oczekiwania organizatorów. 

Czym jest Brief

Nie ma dwóch takich samych wydarzeń, jednak znająć kluczowe dane takie jak: charakter imprezy, ilość uczestników, miejsce eventu (w pomieszczeniu czy w plenerze) oraz ogólą listę potrzeb możemy określić jakie są Państwa oczekiwania i przygotować ofertę współpracy. Brief to nic innego jak dokument zawierający ww. podstawowe informacje o przyszłym wydarzeniu.

Wypełnij nasz brief agencyjny  

Co jest wliczone w cenę wynajmu ?

W ofercie Event360 istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu: nagłośnienia, oświetlenia, a także kratownic, podestów, namiotów oraz mebli eventowych. W związku z tym, że posiadany przez nas sprzęt jest na bieżąco serwisowany, spełnia on wszystkie standardy zarówno pod względem jakości jak i bezpieczeństwa. Można wypożyczyć sam sprzęt, możemy także zaoferować pomoc w jego instalacji i zabezpieczeniu przed uszkodzeniem. Dzięki takiemu rozwiązaniu będą Państwo mieli pewność, że sprzęt wykorzystany jest w pełni, a przy tym jest zabezpieczony przed uszkodzeniem. W cenie wynajmu wliczony jest sprzęt wraz z osprzętem niezbędnym do prawidłowego działania wynajowanego urządzenia. Istnieje możliwość transportu oraz montażu u klienta- koszt ustalany indywidualnie.

Jak dobrać sprzęt ?

W zależności od rodzaju oraz miejsca eventu, należy przygotować odpowiedni sprzęt, zarówno w zakresie nagłośnienia jak i oświetlenia. Znając podstawowe dane, które podasz nam podczas rozmowy telefonicznej lub wysyłając do nas brief (numer telefonu oraz formularz znajdziesz w zakładce: kontakt) dopasujemy urządzenia do potrzeb organizowanego przez Ciebie wydarzenia.

Jak mogę zarezerwować sprzęt ?

Chcesz zarezerwować sprzęt na imprezę? Nic prostszego, skontaktuj się z nami (dane znajdziesz w zakładce: kontakt), a my pomożemy dopasować odpowiednie urządzenia do rodzaju organizowanego przez Ciebie eventu. Oferujemy również pomoc w instalacji sprzętu i zabezpieczeniu go przed ewentualnym uszkodzeniem.

Jak dobrać namiot na moje wydarzenie ?

W ofercie Event360 znajdziesz różnicowaną pod względem wielkości gamę namiotów oraz hal namiotowych. W zależności od rodzaju imprezy oraz ilości osób, pomożemy wybrać odpowiedni namiot, dzięki któremu, organizowane przez Ciebie wydarzenie na pewno się uda. 

Namioty oraz hale namiotowe, którymi dysponujemy, doskonale sprawdzą się niezależnie od czasu oraz pogody, zarówno podczas spotkań rodzinnych, firmowych imprez intergacyjnych, bankietów a także pikników i festynów.

W naszej ofercie znajdą Państwo namioty oraz hale namiotowe o wymiarach: 3x3, 4x6, 6x8, 5x10, 6x12, 8x12.

Dodatkowo możemy zaopatrzć je w podłogę, ławostoły, oświetlenie, nagłośnienie oraz scenę.

Czas oczekiwania na przygotowanie ofert

Jesteśmy specjalistami w dziedzinie organizacji eventów. Do wykonywanej przez nas pracy podchodzimy z pełnym zaangażowaniem. Dokładnie staramy się poznać potrzeby, pomysły oraz możliwości organizatorów imprezy i stworzyć dopasowaną ofertę, która spełni oczekiwania. W związku z tym, że każda przygotowywana przez nas oferta dostosowana jest do indywidualnych zamysłów, potrzebny jest nam czas na jej stworzenie. Jednak takiemu podejściu, mają Państwo pewność, że w trakcie organizacji wydarzenia nie pojawią się nieoczekiwane zmiany czy dodatkowe koszty.
W czym możemy pomóc?
Marcin Kubicki
CEO/Event Manager
Marcin Kubicki
CEO/Event Manager
marcin.kubicki@event360.pl
tel. 793 691 905
Magdalena Rogala-Szczepańska
Event Manager
Magdalena Rogala-Szczepańska
Event Manager
magdalena.rs@event360.pl
tel. 882 502 992
Dawid Pośpiech
CMO/Event Manager
Dawid Pośpiech
CMO/Event Manager
dawid.pospiech@event360.pl
tel. 603 55 77 21
Testowy opis alternatywny
Marcin Małyska
Event Manager
Testowy opis alternatywny
Marcin Małyska
Event Manager
marcin.malyska@event360.pl
tel.
Dawid Matysek
Sales Manager
Dawid Matysek
Sales Manager
dawid.matysek@event360.pl
tel. 511 226 965

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług z Polityką dotyczącą cookies.Możesz określić warunki przechowywania lub dostępy do cookie w Twojej przeglądarce.