Aktualności

30 01
2020

Kilka słów o współpracy agencji eventowej z klientem

Event - niektórym kojarzy się z konferencją biznesową, albo międzynarodowymi targami, zorganizowanymi w ogromnej hali.
Innym kreuje się obraz eleganckiego bankietu z akompaniamentem kilkunastoosobowej orkiestry, a jeszcze inni widzą go jako rustykalne wesele w stodole, oświetlone tysiącem girland. Każdy organizowany event jest inny, a na jego przygotowanie składa się tysiące elementów. W takim przypadku, dla agencji eventowej, zrozumienie indywidualnych oczekiwań klienta, wyodrębnienie konkretnych potrzeb i określenie rzeczywistych zadań, jest kluczowe. Jak tego dokonać?

Pozyskanie wiedzy o branży klienta 

Ze stworzeniem eventu odpowiadającego na potrzeby konkretnego klienta jest trochę, jak z kupowaniem prezentu. Jeśli kogoś dobrze znamy, wiemy co lubi, jakie ma pasje i marzenia - łatwiej kupić trafiony prezent. Właśnie dlatego, pracę nad projektem nasza agencja eventowa zawsze zaczyna od researchu. Poznajemy branżę, w jakiej prowadzi działalność konkretna firma, sprawdzamy z jakich narzędzi event marketingu korzysta. Dzięki wiedzy, znacznie łatwiej jest nam wejść w buty klienta i zrozumieć jego realne potrzeby. 

Bezpośrednia współpraca agencji eventowej z klientem

Nowe technologie są niezwykle istotne. Nie wyobrażamy sobie życia bez wiadomości e-mail, telefonu komórkowego czy stałego dostępu do internetu. W wielu kwestiach technologia ułatwia szybki kontakt i sprawiła, że świat stał się znacznie mniejszy. Każdy jednak potwierdzi - nie da się zbudować dobrej relacji bez bezpośredniego kontaktu. Od razu nasuwa się stary i dość suchy żart, w którym córka mówi tacie, że jest zakochana, chłopaka poznała na Tinderze, a oświadczył się przez Skype’a. Ojciec na to - wobec tego wieź ślub na Facebooku, a po kilku latach, jak Ci się znudzi to go wystaw na Allegro. 
 
Event 360 to przede wszystkim ludzie. Organizując event chcemy poznać konkretne oczekiwania, a te, nie zawsze da się zrozumieć korespondując jedynie mailowo. Chętnie spotykamy się więc, w naszym biurze lub innym miejscu, dogodnym dla klienta. Bezpośrednia rozmowa przy filiżance kawy lub aromatycznej herbaty zawsze przynosi lepsze efekty niż sztywna mailowa korespondencja. 

Kompleksowe podejście agencji eventowej do organizacji wydarzenia

Często od naszych klientów słyszymy, że jesteśmy zespołem do zadań specjalnych. Dlaczego? Wiemy, że nie wszystko da się przewidzieć i czasami wyskoczy coś, o czym klient nie pomyślał. Nie zawsze pracuje się w komfortowych warunkach, a już bardzo rzadko w rozsądnych godzinach. Zespół Event 360 zawsze stara się być elastyczny w działaniu, a do organizowanego wydarzenia podchodzić z wielkim zaangażowaniem. Chętnie dzielimy się wiedzą, doradzamy i tworzymy z klientem wspólną koncepcję niezapomnianego eventu. 
 
Podczas organizacji eventu odpowiednia relacja na linii agencja eventowa - klient jest niezwykle ważna. Nie ma tu miejsca na niedomówienia czy wątpliwości. W Event 360 staramy się odrzucać utarte schematy i zawsze jesteśmy otwarci na współpracę z klientem. Dzięki takiemu podejściu do realizacji projektów, przez 8 lat działalności, zbudowaliśmy wiele trwałych relacji, opartych na zrozumieniu potrzeb i zaufaniu. 
 
Event 360 zajmuje się całościową organizacją wydarzeń. Jeśli przed Tobą przygotowanie eventu i potrzebujesz wsparcia - zapraszamy do kontaktu.

Nasze referencje to najlepsze doświadczenie, jakie posiadamy

Masz pytanie ?

Sprawdź dział najczęściej zadawanych pytań

W czym możemy pomóc?

Marcin Kubicki
CEO/Event Manager
Marcin Kubicki
CEO/Event Manager
marcin.kubicki@event360.pl
tel.793 691 905
Dawid Matysek
Sales Manager
Dawid Matysek
Sales Manager
dawid.matysek@event360.pl
tel.511 226 965
Testowy opis alternatywny
Marcin Małyska
Event Manager
Testowy opis alternatywny
Marcin Małyska
Event Manager
marcin.malyska@event360.pl

Współpracujemy
z najlepszymi

  • Event360 - Agencja Eventowa na śląsku, współpracowaliśmy z Courtyard Marriott
  • Nasza Agencja Eventowa współpracuje z DWS projekt

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług z Polityką dotyczącą cookies.Możesz określić warunki przechowywania lub dostępy do cookie w Twojej przeglądarce.