Aktualności

09 12
2019

To było niebanalne wesele. Relacja ze ślubu w plenerze Amandy i Aleksandra

Uwielbiamy marketing poleceń. Dlaczego? Świadczy o tym, że organizowane przez nas eventy podobały się uczestnikom.

Do każdej realizacji podchodzimy z największym priorytetem, bez sztampy i przetartych schematów. Rekomendujący klient, jest więc dla nas jak cenna pochwała za dobrze wykonaną pracę. W taki właśnie sposób poznaliśmy Amandę i Aleksandra. Na przełomie czterech lat rodzina Pary Młodej kilkukrotnie współpracowała z Event360 przy organizacji wydarzeń. Dzięki zdobytemu zaufaniu, pewnego styczniowego dnia zadzwoniła do nas Amanda z prośbą o wynajęcie transparentnego namiotu. Od namiotu jednak tylko się zaczęło. W efekcie, Amanda i Aleksander zdecydowali się powierzyć nam kompleksową organizację i koordynację swojego wrześniowego ślubu oraz wesela. 

Bez wątpienia, Amandę i Aleksandra można nazwać zdecydowanymi klientami. Mieli w głowie obraz ślubu ich marzeń, a to, przy organizacji tak niecodziennej uroczystości jest szczególnie pomocne. Wiedzieliśmy, że przed nami organizacja wesela w plenerze dla około stu osób, że ołtarz ślubny oraz krzesła dla gości mają zostać ustawione na planie koła, a obrusy na stołach powinny mieć ciepły zielony kolor, który będzie współgrać ze złotem dodatków. 

Przygotowanie wesela, to jednak tysiące drobnych elementów, które należy przemyśleć i przewidzieć. Podejmując się organizacji ślubu w plenerze, stanęliśmy w szranki z wieloma pytaniami. Co rusz pojawiały się kolejne wyzwania. Niektóre przyziemne - gdzie rozlokować toalety, jakie agregaty prądotwórcze wybrać, w jaki sposób najlepiej poprowadzić instalację elektryczną, jaka podłoga w namiocie będzie wyglądać pięknie, a jednocześnie pozwoli na komfortową zabawę, jakie nagłośnienie będzie potrzebne podczas ceremonii ślubnej w plenerze, a jakie na weselne szaleństwo w namiocie. Inne natomiast, pozwalały na pracę twórczą, jak dobór kwiatów i dekoracji, stworzenie strefy chilloutu, wybór zastawy stołowej, a w końcu stworzenie listy potraw oraz wybór zespołu muzycznego.

Chcąc dopracować uroczystość w każdym szczególne, przygotowaliśmy dla Państwa Młodych degustację potraw oraz zaprezentowaliśmy dekorację stołów weselnych. Ponadto, zaprosiliśmy do współpracy najlepszych specjalistów od fotografii, florystyki, dekoracji światłem oraz oprawy muzycznej. Agencja Czyni Cuda odpowiadała za przygotowanie scenariusza ślubu i koordynację podczas całego wydarzenia. Magię dnia uchwyciła w kadrach Maria Mendakiewicz. Dekoracje kwiatowe zaślubin, a także stołów i strefy relaksu przygotowało studio florystyczne Lawendowa Weranda z Zabrza. W imprezowy nastrój wszystkich gości wprowadził zespół Juicy Pop, natomiast fairy lights od Modern Light Service dodały niezwykle romantycznego klimatu. Co ciekawe, jako jedna z niewielu firm przygotowujących śluby, Event360 mogło zagwarantować własne zaplecze techniczne całej uroczystości.

Podejmując się kompleksowej organizacji ślubu, staramy się, aby każde wydarzenie było nietuzinkowe i miało indywidualny charakter, pasujący do Pary Młodej. Ślub Amandy i Aleksandra był cudownym dniem nie tylko dla nowożeńców, ale również wszystkich zaproszonych gości.

Nasze referencje to najlepsze doświadczenie, jakie posiadamy

Masz pytanie ?

Sprawdź dział najczęściej zadawanych pytań

W czym możemy pomóc?

Marcin Kubicki
CEO/Event Manager
Marcin Kubicki
CEO/Event Manager
marcin.kubicki@event360.pl
tel.793 691 905
Dawid Matysek
Sales Manager
Dawid Matysek
Sales Manager
dawid.matysek@event360.pl
tel.511 226 965
Testowy opis alternatywny
Marcin Małyska
Event Manager
Testowy opis alternatywny
Marcin Małyska
Event Manager
marcin.malyska@event360.pl

Współpracujemy
z najlepszymi

  • Event360 - Agencja Eventowa na śląsku, współpracowaliśmy z Courtyard Marriott
  • Nasza Agencja Eventowa współpracuje z DWS projekt

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług z Polityką dotyczącą cookies.Możesz określić warunki przechowywania lub dostępy do cookie w Twojej przeglądarce.