Polskie firmy coraz chętniej inwestują w organizację tego typu wydarzeń, aby wypromować nowy produkt, zaprezentować kierunki rozwoju firmy lub wzmocnić relację ze swoimi najważniejszymi kontrahentami.
Marketing eventowy staje się czymś wpisanym w stałe działania przedsiębiorstw, tak jak reklama w prasie czy działania reklamowe online. Jest to możliwość dla rozwoju agencji eventowych, jednak wraz z wzrostem zapotrzebowania na tego typu działania, rosną również oczekiwania klientów.
Poszukują oni niestandardowych rozwiązań, nieszablonowych atrakcji, które umilą czas uczestnikom spotkania, a także niezwykłych miejsc pod organizację wydarzenia.
W związku z tym, przedstawicieli firm odpowiedzialnych za przygotowanie wydarzenia często interesuje współpraca z agencją eventową, która ma duże doświadczenie i która zajmuje się kompleksową organizacją eventu: od przygotowania odpowiedniego oświetlenia, nagłośnienia, oprawy muzycznej, aż po zaaranżowanie atrakcji czy zapewnienie cateringu. Ostatnio na łamach periodyku Rzeczpospolita ukazał się artykuł opisujący rozwój marketingu eventowego w Polsce. W artykule można było znaleźć informację, że w najbliższym czasie rozwijać się będą właśnie agencje eventowe oferujące tzw. usługi 360 stopni.
- Zauważyć można, że coraz więcej otrzymywanych zapytań dotyczy kompleksowej organizacji, bankietów, gal i eventów firmowych w niebanalnym otoczeniu i z kreatywnym scenariuszem. Nasza firma w ostatnim czasie miała możliwość organizacji eventu w Sztolni Królowej Luizy, organizacji konferencji dla BPSC - firmy zajmującej się oprogramowaniem dla przedsiębiorstw, a także imprezy intergacyjnej dla 300 pracowników Raiffeisen Polbank - stwierdza Marcin Kubicki, właściciel agencji Event360.